X

    Trenger hjelp?

    Problemer med bestillingen

    Min pakke har ikke kommet
    Danske bestillinger
    Hvis bestillingen din ikke har kommet frem, må du rapportere det til DAO, som du finner her.
    Når du har rapportert problemet ditt, kan du kontakte vår kundeservice på info@piercingfabrikken.dk, og de vil hjelpe deg med å få pakken du har bestilt.
    Bestillinger fra andre land
    Hvis bestillingen din ikke har kommet frem, må du kontakte vår kundeservice på info@piercingfabrikken.dk, som står klar til å hjelpe deg.


    Mine varer har gått i stykker
    Vi beklager hvis våre varer har blitt ødelagt, og vi vil selvfølgelig hjelpe deg med å sende nye eller refundere pengene dine.
    Vi sender mange tusen smykker hver måned, og av og til kan det oppstå feil vi ikke var klar over, eller smykkene kan bli skadet under transporten fra oss til deg. Uansett hva som skjer, vil vi selvfølgelig hjelpe deg slik at du får det du har betalt for.
    Hva bør du gjøre?
    1. Ta bilder av feilen og ikke kast smykket.
    2. Send bildene sammen med en kort forklaring til vår kundeservice på info@piercingfabrikken.dk
    3. Oppgi om du ønsker et nytt smykke eller pengene tilbake.

    Jeg mottok feil smykker
    Våre dyktige medarbeidere pakker mange tusen smykker hver måned, men av og til gjør de dessverre feil.
    Hvis du har mottatt noe annet enn det du har bestilt, så vil vi selvfølgelig hjelpe deg.
    Dette må du gjøre
    1. Ta bilder av det du har mottatt, gjerne med et bilde av ordreseddelen.
    2. Send det til vår kundeservice på info@piercingfabrikken.dk.
    3. Skriv i e-posten om du ønsker pengene tilbake eller de riktige varene tilsendt.

    Aksepterer

    Denne siden bruker informasjonskapsler for å forbedre handleopplevelsen din. les mer her